NOVÁ ŠKODA OCTAVIA JIŽ OD 456 900 KČ

NOVÁ ŠKODA OCTAVIA 125 let se zvýhodněním až 37 000 Kč

Ve speciální edici 125 let můžete získat nejprodávanější model české automobilky za ještě atraktivnější cenu. Akční model 125 let nabízí stejnou výbavu jako výbavový stupeň Active, ale díky cenovému zvýhodnění až 37 000 Kč je nová OCTAVIA dostupná již od 456 900 Kč a nová OCTAVIA COMBI již od 496 600 Kč.

Mám zájem

Nová OCTAVIA 125 let již za 456 900 Kč

Nový motor 1,0 TSI EVO s výkonem 81 kW (110 k) propůjčuje automobilu ŠKODA OCTAVIA dynamické vlastnosti při zachování velmi příznivé spotřeby 4,6-4,7 l/100 km

Výbavový stupeň

Základní výbavový stupeň Active se vzhledově nijak neliší od vyšších provedení a jeho výbava obsahuje řadu komfortních i bezpečnostních prvků. Standardem je 7 airbagů, tempomat s omezovačem rychlosti, Front Assist, asistent udržování jízdního pruhu či asistent rozpoznání únavy. O komfort se stará elektronicky ovládaná manuální klimatizace, elektrické ovládání všech oken i vnějších zpětných zrcátek s vyhříváním, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, startování tlačítkem, dálkové ovládání centrálního zamykání a řada dalších položek. V přístrojové desce je umístěn infotainment Swing s 8,25palcovou obrazovkou, digitálním radiopříjmem a funkcí SmartLink pro zrcadlení chytrých zařízení

1,0 TSI EVO

Pod kapotou nového modelu OCTAVIA si odbývá premiéru zážehový agregát 1,0 TSI EVO s výkonem 81 kW. Tříválcový motor, který je vybaven turbodmychadlem s proměnlivou geometrií rozváděcích lopatek a filtrem pevných částic GPF (Gasoline Particulate Filter), pracuje v hospodárném Millerově spalovacím cyklu. V něm se sací ventily zavírají až v průběhu kompresního zdvihu pístu ve válci, čímž je z válce vytlačována část nasátého vzduchu – kompresní poměr tak zůstává stejný, ale expanzní je zvýšen na 12,5:1. Díky tomu je maximální točivý moment k dispozici v nižších otáčkách než v běžném cyklu. Motory EVO mají na povrchu válců vrstvu materiálu nanášenou za pomoci plazmatu, která zvyšuje účinnost motoru. Přímé vstřikování pracuje se vstřikovacími tlaky 350 bar. Tím zajišťují nižší hydraulické ztráty a nižší spotřebu paliva. Výsledkem je hodnota 4,6-4,7 l benzinu na 100 km v kombinovaném cyklu a průměrné emise 105-107 g oxidu uhličitého na 1 km. Nová pohonná jednotka nelimituje rozměrný a prostorný rodinný vůz po stránce dynamických vlastností. Disponuje maximem 200 Nm točivého momentu, z 0 na 100 km/h zrychlí za 10,8 s a dosáhne maximální rychlosti 208 km/h (platí pro verzi liftback).